Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا

گالری کانکس نگهبانی (51)

کانکس نگهبانی

گالری کانکس نگهبانی

همانطور که از اسم گالری کانکس نگهبانی پیداست، کانکس نگهبانی به نوعی برای نگهبانی دادن و حفاظت می باشد. این کانکس بیشتر برای حفاظت و کنترل ورود و خروج افراد و ماشین ها برای یک منطقه خاص مورد استفاده قرار می گیرد.در بسیاری از ورودی های  دانشگاه ها، بیمارستان ها،  مجتمع های مسکونی- تجاری،  و نیز بسیاری از اداره ها و سازمان ها و ارگان ها کیوسک هایی در طرح و رنگ های مختلف در ابعاد کوچک از این دسته سازه هاا دیده می شود.

انواع کانکس نگهبانی

کانکس نگهبانی سبک

از دیگر موارد استفاده این نوع از کانکس نگهبانی که احتمالا زیاد به چشمتان خورده است، کنار ساختمان های در حال ساخت یا نیمه کاره می باشد. فرد برای کنترل (نوع و تعداد) مصالح و همچنین متریالی که به کارگاه عمرانی یا ساختمان سازی وارد و خارج می‌شود. از داخل این کانکس های نگهبانی همه چیز را مورد بررسی قرار می‌دهد. با توجه به نوع متریال به کار رفته در آن وزن نسبتاً کمی در مقایسه با نمونه های مشابه دارد.

کانکس نگهبانی سنگین

کانکس نگهبانی که به آن کانکس کارگاهی یا کانکس کارگری سنگین هم گفته می‌شود، برای مواردی استفاده می شود که بلند مدت از آن استفاده شود، و می‌توان برای کارخانه و کارگاه انتخاب مناسبی باشد. علت اینکه این کانکس را به این نام معرفی کردند، استفاده از آهن آلات سنگین در آن می باشد. که در ساخت آن استفاده می شود. اگر بخواهیم توصیفی برای این نوع از کیوسک نگهبانی داشته باشیم باید گفت در کل شباهت زیادی با همان کانکس نگهبانی سبک دارد.

قیمت کانکس نگهبانی

مبحث قیمت کانکس در این بازار نوسان قیمت که همه اجناس و کالا های مختلف را تحت شعاع قرار داده و موضوع کانکس نگهبانی هم از این اصل مستثنی نیست. در این بین مراکز و شرکت هایی هستند که منصف هستند و با این موج افزایش قیمت تغییر چندانی ندادند.